آموزش معلم
طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی

مه سا محمودعربی؛ پرویز مفتون؛ مسعود سیری

دوره 10، شماره 1 ، تیر 1400، ، صفحه 201-237

https://doi.org/10.22054/ilt.2021.59441.579

چکیده
  ایده هویت حرفه ای معلم به یک مفهوم اساسی در بسیاری از مطالعات نظری و تجربی در آموزش معلمان بطور کلی و همجنین در آموزش معلمان زبان انگلیسی تبدیل شده است. در نتیجه ، تعدادی ابزار سنجش برای تعیین کمیت این سازه طراحی شده اند. به طور حتم ، ابزارهای موجود هم از نظر محیط کاربرد و هم از نظر موضوعی کلی هستند و در حوزه آموزش زبان انگلیسی تحقیق کمی ...  بیشتر